Nowe narzędzie pozwalające zagranicznym klientom dotrzeć do polskich producentów
Platforma BuyPoland uruchomiona przez Grupę MTP, organizatora Targów EKO-LAS daje nowe możliwości promocji polskich producentów w Europie.
BuyPoland ma służyć prezentacji potencjału eksportowego polskich przedsiębiorstw i producentów oraz wspierać polskie firmy w zdobywaniu zagranicznych kontrahentów. To narzędzie, którego zadaniem jest pomoc zagranicznym klientom w znalezieniu właściwych dostawców w Polsce. To rozbudowany internetowy katalog, który docelowo zawierać będzie informacje o tysiącach producentów z najsilniejszych polskich branż. Katalog zawiera informacje o kluczowych producentach działających od wielu lat na rynkach międzynarodowych. Oprócz informacji o przedsiębiorstwach i ich najnowszych produktach, Buy Poland służy również publikacji najnowszych informacji i raportów na temat najważniejszych sektorów polskiego przemysłu.
– Grupa MTP od blisko stu lat tworzy różnego rodzaju narzędzia promocji polskiej gospodarki – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu Grupy MTP. – Od lat najbardziej znane są targi, wydarzenia i konferencje, cały czas szukamy jednak nowych rozwiązań. Mamy zasoby, znamy zagraniczne rynki, mamy wypracowane od lat kontakty i relacje z przedsiębiorcami, jesteśmy rozpoznawalną marką. Postanowiliśmy to wykorzystać do stworzenia Buy Poland, które pomoże rozruszać polską gospodarkę w wielu sektorach po trudnym czasie pandemii i zastoju. BuyPoland.pl to miejsce, gdzie przyszli kupcy będą mogli dowiadywać się o potencjale eksportowym polskich firm opartym zarówno na ich własnych produktach, jak i wolnych mocach produkcyjnych.